Megoldatlan

77-es trolibusz menetrendjének módosítása

A 77-es trolibusz rendkívül lassan haladó jármű lett, amióta bevezették az első ajtós felszállást. A BKK már jelezte, hogy ezen a rendszeren nem kíván változtatni és nem kívánja fejleszteni a trolibusz vonalát sem (pl. buszsáv), viszont véleményem szerint annál többen használják/használnák a járatot, mint hogy ennyivel el lehessen intézni a problémát. Amellett, hogy javasolnám az első ajtós felszállás hétvégére való korlátozását, felvetném a menetrend problémáját is.
1. Munkanapokon a reggeli csúcsidőben 7-8 percenként jár a trolibusz menetrend szerint, viszont a menetrendben van egy teljesen értelmetlen 10 perces időköz, 7:01 és 7:11 között (Egressy téren felszállva). Ez gyakran jóval több, mert az emberek összegyűlnek a megállóban, és az első ajtós felszállás is lassítja a járművet. Így erre a járatra gyarkan alig lehet felférni. Kérnénk a menetrend ésszerűsítését!
2. Nyári menetrend szerint a Puskás Ferenc Stadion felől 10 percenként indul a járat hétköznap egész délután. Ez csak 2 járattal több óránként, mint hétvégén, pedig nyáron is nagyon sokan járnak dolgozni a járattal. Kérnénk a járatszám növelését a délutáni csúcsidőben nyáron is - a 16-18 órás idősávban!

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Egressy tér

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0024958/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (33685)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájéko
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyszerű matek az a 10 perces "lyuk". Ahogy megyünk bele a csúcsidőbe, a menetidő úgy növekszik mindkét irányban, így a részementidők is természetesen növekednek.
    Öv utcától 6:51-kor induló troli 7:0
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Elromlott kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bosnyák tér (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldatlan
    2
    Megoldatlan
    2

    elhanyagolt megálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szugló utca / Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    kilazult padka

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Mogyoródi út (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére