Mocsok, bűz - Ez egy felújított aluljáró?
FRISSÍTÉS 2019.11.27:
Egy nemrég felújított, forgalmas és kiemelt fontosságú aluljáróra vonatkozó, másfél éve húzódó problémához kérik bejelentőink a Főváros hathatós intézkedését, mivel a Telekom, az FKF és a Budapest Közút mind elhárították az ügy érdemi kezelését.
-----
FRISSÍTÉS 2019.04.02.:
Az FKF válasza:
"Tájékoztatjuk, hogy a Ferenciek tere aluljáró takarítása napi szinten, három műszakban történik. A tavaszi nagytakarítás 2019. március 25-én megtörtént.
A karbantartás és festés nem Társaságunk kötelezettsége."
--------------------------
FRISSÍTÉS: 2019.01.17.:
A Magyar Telekom válasza:
"Az aluljáróban levő nyilvános készülék nem a Társaságunk tulajdonát képező „telefonfülkében” üzemel, hanem az aluljáró részeként kialakított beugróban. Ilyen esetben kollégáink feladata a készülékek és a nyilvános telefon közvetlen környezetének takarítása. A beugrók felújítása, festése, a tulajdonos feladata."
--------------------------
FRISSÍTÉS 2019.01.09.:
A Budapest Közút válasza:
"A Ferenciek téri aluljáróban tapasztalt hiányosságokkal kapcsolatos, 33198 számú bejelentésüket megköszönve tájékoztatjuk, hogy a telefonfülkék üzemeltetése és karbantartása a T-Com Nyrt. hatáskörébe tartozik, az aluljáró takarítása pedig a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. feladata.
Az aluljáróban lévő üzlethelyiségek a Budapest Főváros Önkormányzatának a tulajdonát képezik, bérbeadásuk nem tartozik Társaságunk hatáskörébe."
--------------------------
A kép magáért beszél, többet nem is töltök fel. Ez a pár éve felújított metróaluljáró a Ferenciek terén.
Karbantartás, festés, takarítás..ezekből mind több kellene. Az üzlethelyiségek egy része is üresen áll a megnyitás óta. Mi ennek az oka?
Hozzászólások
A 33198 számú, Ferenciek téri aluljáróban tapasztalt problémákkal kapcsolatos bejelentésüket megköszönve tájékoztatjuk a következőkről:
- a tárgyi aluljáróban a nyilvános...
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-54260/2020-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztál...
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-43943/2020-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztál...
Tisztelt Cím !
Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 144231 /2019-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztálya ré...
A „Mocsok, bűz - Ez egy felújított aluljáró?” tárgyú, 33198 számú észrevételüket köszönettel megkaptuk, azzal kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
A bejelentésben szerep...
A Ferenciek téri aluljáróban tapasztalt hiányosságokkal kapcsolatos, 33198 számú bejelentésüket megköszönve ismételten tájékoztatjuk Önöket, hogy a Ferenciek téri aluljáró a 2013/14...
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-57022/2019-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztál...
A Ferenciek téri aluljáróban tapasztalt hiányosságokkal kapcsolatos, 33198 számú bejelentésüket megköszönve tájékoztatjuk, hogy a benne foglalt kérdésekre már válaszoltunk, a 2019. j...
Tisztelt Bejelentő!
Köszönjük megkeresését.
Tájékoztatjuk, hogy a Ferenciek tere aluljáró takarítása napi szinten,
három műszakban történik.
A tavaszi nagytakarítás 2019. márciu...
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-34679/2019-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztál...
Köszönjük észrevételét. Az aluljáróban levő nyilvános készülék nem a Társaságunk tulajdonát képező „telefonfülkében” üzemel, hanem az aluljáró részeként kialakított beugróban. Ilyen...
A Ferenciek téri aluljáróban tapasztalt hiányosságokkal kapcsolatos, 33198 számú bejelentésüket megköszönve tájékoztatjuk, hogy a telefonfülkék üzemeltetése és karbantartása a T-Com...
Tisztelt Cím !
Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 123369 /2018-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztálya...