Burma vasút sorsa
Tisztelt Járókelő!
A Burma vasútvonallal kapcsolatban írok önöknek.
Régóta alkalmatlan a pálya állapota vasúti közlekedésre ahol még megvan, ugyanis az M5 autópálya alatti egykori szakaszt évekkel ezelőtt ellopták már.
Ennek ellenére a vasúti jelzőlámpák továbbra is működnek aktívan, az 50-es villamost lassítja a kereszt (miközben a MÁV 142 sz. vasútvonalból sikerült elbontani)
Közúti átjáró pedig az Üllői úton, Cziffra György utcában, Halomi úton, Flór Ferenc utcában, Péterhalmi úton, Nagykőrösi úton, Vecsés úton (2 is) van.
Véleményem szerint teljesen feleslegesen fogyasztják a jelzőlámpák az áramot, és az átkelők teljesen feleslegesen rongálják a járművek futóművét, különösen a Péterhalmi úton és Üllői úton.
Szeretném megkérdezni:
- Fog valaha is vonat közlekedni ezen a vonalon?
Ha igen:
-Mikor?
Ha nem:
- Van rá mód, hogy az 50-es villamos pályájából a kereszt el legyen távolítva, hasonlóan a 142 vasútvonalhoz?
- Van rá mód, hogy a közúti átkelőknél eltávolítsák a síneket?
Várom megtisztelő válaszukat!
Hozzászólások
Most láttam :)
Köszönjük a JAROKELO-BUDAPEST-00033010-es számú bejelentést, amelyet továbbítottunk a Területi Pályavasúti Igazgatóság részére, vizsgálat és a lehetséges intézkedések megtétele...
Amikor a 3-as villamost felújították pár éve, a BKV ki akarta volna szedetni ezt a használaton kívüli vágányt, hogy ne lassítsa a 3-as villamost:https://www.google.hu/maps/...