Megoldatlan

Sorbanállás

Frissítés 2019.02.21: Nincs változás.
--

Kérem az illetékest, hogy az Örs vezér téren, a metrónál lévő jegypénztárnál (mindkét oldalon) szíveskedjenek valamilyen jól látható matricát kihelyezni vagy a falra vagy a földre, ami jelzi, hogy hol várakozzanak a sorbanállók, amíg a pénztáros éppen kiszolgál valakit. Rettenetesen zavaró, ahogy birka mód rámásznak az ember hátára, miközben egyeztet a jegypénztárossal. Lehet, hogy azt hiszik, hogy akkor hamarabb sorra kerülnek... Pedig nem. Ráadásul személyes adatok is elhangoznak vásárlás közben (igazolvány szám), illetve a POS terminál is a jobb oldalra van kihelyezve, amin a PIN kódot be kell ütni bankkártyás fizetés esetén. A legtöbb állomáson (pl. Stadionok) már kordonokkal megoldották ezt a problémát, de itt még nem. Valószínűleg itt kordonok nem is férnének el, ezért javasoltam a feltűnő, jól látható matricázást. Remélem mihamarabb sikerül megoldást találni erre a problémára. A mellékelt kép is jól mutatja, hogy kb. a harmadik ember áll ott, ahol a POS terminál van.
És kérem, hogy ne javasolják a megbízhatatlanul működő jegyautomatákat a vásárlásra, mert nem akarom azokat használni!
Illetve a másik kérdésem, hogy a kamera, ami a jegypénztárnál van, melyik területre lát rá? Ugyanis az is pont a POS terminál PIN padja felett van.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Kerepesi út 80d

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Egy év alatt nem sikerült megoldani a problémát, és legyártani a matricákat. Szánalmas.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás. Valószínűleg nem is lesz. Szomorú, hogy egy matricára ennyit kell várni.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát, ami azt illeti, türelmem már nem nagyon van. Remélem több példányban készül a matrica, és ha lekopik, nem kell majd újabb évet várni rá.
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022400/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00032785

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk azt válaszolta, hogy a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem az illetékest, hogy az Örs vezér téren, a metrónál lévő jegypénztárnál (mindkét oldalon) szíveskedjenek valamilyen jól látható matricát kihelyezni vagy a falra vagy a földre, ami jelzi, hogy hol várakozzanak a sorbanállók, amíg a pénztáros éppen kiszolgál valakit. Rettenetesen zavaró, ahogy birka mód rá...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs matrica.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyelőre nincsenek matricák.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022400/2018
    JAROKELO-BUDAPEST-00032785

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (32785)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcso
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi sem történt az ügy érdekében. Kérem újra küldeni!
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi nem történt a sorban állást illetően.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem tudom megerősíteni, mert nem látom a kamera képet. Viszont azt megvárnám, hogy tesznek-e valamit a sorban állással. Legyen megoldásra vár.
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022400/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00032785

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Az M2-es metró Örs vezér tere állomásán a BKK jegy- és bérletpénztárnál a sorba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem újra küldeni!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére