Megoldatlan

Hiányzó rámpa a buszon

Frissítés - 2019.05.14:
Kérnék egy újraküldést, sajnos a buszon továbbra sincs rámpa, kerekesszékesek számára használhatatlan. Elég lenne egy (a PDZ rendszámú csuklós Citarókon is használt) mobilrámpát elhelyezni az utastérben, vagy ha ennyire kivitelezhetetlen a probléma megoldása, legalább nem akadálymentesként jelölt járatokon közlekedtetni...

_____________

Az LYH-109 rendszámú buszon évek óta nincsen rámpa, így kerekesszékesek számára nem használható, holott alacsonypadlós buszként akadálymentesnek megjelölt járatokat teljesít.

Probléma helyszíne
Budapest Margit krt. 99

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Járókelő Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos egy év elteltével sincs változás, a busz továbbra is rámpa nélkül közlekedik akadálymentes járatokon :(
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő, meg kell várni az 1 évet, hogy megoldatlanra állítsuk.
  • Járókelő Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Értem, tehát a BKV Zrt. 2018 júliusában "az átalakítás érdekében megtette a szükséges intézkedéseket", majd idén februárban "intézkedtek a jelzett autóbusz rámpájának javítása, felszerelése érdekében"...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021384/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00032492

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az LYH-109 rendszámú buszon évek óta nincsen rámpa, így kerekesszékesek számára nem használható, holott alacsonypadlós buszként akadálymentesnek megjelölt járatokat teljesít."-ról "Frissítés - 2019.05.14: Kérnék egy újraküldést, sajnos a buszon továbbra sincs rámpa, kerekesszékesek számára használ...

  • Járókelő Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérnék egy újraküldést, sajnos a buszon továbbra sincs rámpa, kerekesszékesek számára használhatatlan. Elég lenne egy (a PDZ rendszámú csuklós Citarókon is használt) mobilrámpát elhelyezni az utastérb...
  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021384/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00032492

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Most futottam bele újra a buszba: semmi változás, láthatóan egyáltalán nem érdekli a szolgáltatót ez a hiányosság.
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Dávid visszajelzésére vár.

  • Járókelő Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    És még mindig nincs rámpa, de most már az ajtóról is leszedték a piktogramot :) Ha nem akadálymentesnek meghirdetett járatokat csinálna a busz, egy szót sem szólnék....
  • Járókelő Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy tűnik, a BKV szerint a szükséges intézkedés megtétele jelen esetben egyenlő a kerekesszékes piktogram eltávolításával a busz elejéről, ugyanis egész pontosan ennyit csináltak.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021384/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (32492)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Dávid bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    rongált megállótábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Csévéző utca (XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sasadi út 764-es buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Sasadi út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Széteső lábazatok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Thököly út (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére