Megoldott

Nem működő BKK automata

A Mexikói úti végállomáson található automata sokadik próbálkozásomra sem akarta a fieztési folyamatot véghezvinni. A pénztáros tájékoztatása szerint az elmúlt 3 hét során már többször jelentették a problémát a központnak, sikertelenül. "A gép rossz." Kérlek segítsetek megoldani az esetet! Köszönettel: Tamás

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, XIV. kerület

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (3194)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.

    Az új automaták informatikai hálózatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Ankucza Tamás bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Széteső lábazatok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Thököly út (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Utastájékoztatás fejlesztése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zugló vasútállomás (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    Futár kijelzője hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja / Czobor utca (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére