Megoldott

Betört üveg

A 3-as, 28-as, 62-es villamos Kőbánya-alsó vasútállomás megálló utastájékoztatójának betört az egyik üvege.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Kőbányai út 65

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést, és elnézést a téves lezárásért!
  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Érkezett visszajelzés, kérem az ügyet megoldottra állítani.
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott.
  • Németh Zs. visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017868/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (31191)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Haris Gergely elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére