Megoldott

Feltépett információstábla

A Keleti pályaudvar aluljárószintjén a BKK ügyfélközponttal majdnem szemben az egyik információs tábla sarka fel van tépve, illetve össze is van matricázva.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Baross téri aluljáró

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016683/2018/0038
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (30762)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsol
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Haris Gergely elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Klíma automata hang 3.0

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Clark Ádám tér (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére