Megoldott

betört

Kedves Illetékes!

Legyenek szívesek kicserélni az Oktogon Vörösmarty tér felé közlekedő kisföldalatti megállójának összetört üvegét. (Burger King-es oldal)

Köszönjük a fáradozásukat!

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Oktogon 1

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Majdnem egy év... de meglett!
  • Füleki Flavián hozzászólt a bejelentéshez.

    Bízunk benne ;)
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Akkor talán meglesz egy év alatt? :-DD
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016476/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00030591

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azért jelzem, mert kérte a rendszer...
    Még semmi....
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Cila,
    Az illetékes októberben is jelezte, hogy az ügy megoldása folyamatban van, de az hosszabb időt vesz igénybe. Úgy vélem, érdemes még várni egy kicsit a megoldásra az újabb újra küldés előtt.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Frissítsünk:

    Kedves BKK!

    Elnézést, nem vagyok egy műszaki zseni, de május 20-ika óta csak sikerül egy üvegtáblát legyártani?

    Jönnek a plusz repedések Budapest egyik legforgalmasabb tömegközlekedési...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016476/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00030591

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek, és azt vá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Most már asszem, megérett a frissítésre! :DDD
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Igazad van... Csak egyre reped tovább az az üveg, most már úgy is néz ki, ami ki akar esni...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Okè, köszi :-)
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezek a cserék sajna nem mennek egyik napról a másikra, szerintem még adjunk nekik időt. :)
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Frissítést kérek.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Remélem, most már csere jön, mert a másik csavarnál is megrepedt az üveg...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez remek, köszönöm/jük!!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016476/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (30591)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Busztábla felismerhetősége

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bécsi út / Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére