Megoldott

Nem működő hangszórók/utastájékoztatás az Aquincum HÉV megállóban

Az Aquincum HÉV megállóban nem működnek vagy maguk a hangszórók, vagy az utastájékoztatás.
A vonalon ma is probléma volt (csak a Margit-híd felszínig mentek a HÉV szerelvények), amiről előzetesen így a várakozó utasok nem kaptak tájékoztatást, csak mikor a vonat a Szentlélek térre ért, akkor is majdnem érthetetlenül, rossz minőségben magán a szerelvényen adtak információt.
Ha pedig működnek a hangszórók, miért nem használják őket?

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Zsófia u. 3

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0014039/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00029941

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban egyeztettünk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)

  • Nagy Krisztián hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
  • Nagy Krisztián visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Nagy Krisztián hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Nagy Krisztián visszajelzésére vár.

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "MÁV-HÉV Zrt. (BKK)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0014039/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (29941)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Nagy Krisztián bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Kilógó hegyes vasszurony

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)
    Aquincum (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Babakocsi/bicikli lejáró hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)
    Ország út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütik kezeléséhez

Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!

  • Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
  • Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
  • Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
  • Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.

Beállítások