Megoldott

lekopott, legraffitizett

Bejelentő hozzászólása 2018.11.21.
"A matricákat leszedték, viszont a maró anyagos graffitik maradtak - csúnyák az üvegajtók."

----

T. Illetékes!

Fantasztikus, mennyi mindenre oda kell figyelniük, milyen sok nyomtatványt kell rengeteg adattal koordinálniuk, és ezt milyen jó minőségben teszik. Ezek tépkedői, nem is mondom, mit érdemelnének.

Kálvin téri metrómegálló lejárata - legyenek olyan kedvesek pótolni a letépett feliratokat a bejárati üvegajtókon, és a padlón.
Valamint egy graffitilemosás is sajnos, újra kívánatossá vált. Tudjuk, mennyit küzdenek velük, nem mindig tartós eredménnyel. (Ugyanaz, mint a Corvin-negyed megállónál.)

Fáradozásaikat köszönettel vesszük!

Tömegközlekedő Cila

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér 10

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Járókelő Cila hozzászólt a bejelentéshez.

    Vannak szép új matricák.
    Menjen MEGOLDOTT-ra, a maróanyagos ajtókat valszeg nem fogják lecserélni mostanában, és mivel azt külön bejelentettem, majd azon menjen pirosra, ha eljön a ideje... Mert azért...
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Cila hozzászólt a bejelentéshez.

    Két napja jártam erre, és meg is néztem:

    A matricákat leszedték, viszont a maró anyagos graffitik maradtak - csúnyák az üvegajtók.
  • Járókelő Cila visszajelzésére vár.

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028820/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00029379

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek, és azt vá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Cila hozzászólt a bejelentéshez.

    Az ok változott.
    Nem csinálták meg :DDD
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Cila visszajelzésére vár.

  • Járókelő Cila hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyelőre félúton: matricacsere oké.
    Graffiti még mindig az üvegen, és fennhagyták a félig tépettet.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012642/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (29379)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Cila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    BKK kijelzőhiba

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Koszos jegyautomata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér M (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére