Megoldatlan

BKK Jegyautomaták általános hiánya belvárostól kijjebb eső területeken

Talán más is került már olyan helyzetbe, hogy elvesztette, otthon felejtette BKK bérletét, és ezt még azelőtt észrevette, hogy felszállt volna a járműre. Velem ez történt, így szabálykövető állampolgárként elindultam gyalog a Rákos-pataktól a Reitter Ferenc utcán egészen a Róbert Károly körútig. Gondolván, hogy a Vágány utca/Róbert Károly krt egy olyan csomópont, ahol több BKK járat találkozik: 20E, 30A, 30, 105, 32, 1-es villamos, ott majd találok BKK automatát, és tudok jegyet venni. Sajnos nem találtam BKK automatát ott. Nem tudtam mit tenni, muszáj volt feladnom a szabálykövető magatartásom, elindultam az 1-es villamossal az Etele út irányába. Az Erzsébet kir.-né útjánál eszembe jutott, hogy ott a 70-es troli végállomása, ott biztos lesz automata. Nem így történt, tehát egy BKK járat végállomásán nincs BKK automata. Tovább mentem, és legközelebb a Zugló vasútállomásnál találtam automatát. Ott pótoltam az elveszett bérletemet. Addigra felfedeztem, hogy a BKK Info oldalon van térképes BKK automata kereső. Ennek örülök is, de sajnos siralmas képet is fest arról, hogy a belvárostól kifelé haladva egyre kisebb a BKK automata lefedettség. Két kérdésem van:
1) tényleg taxiba kell szállnom azért, hogy a legközelebbi BKK automatáig eljussak?
2) BKK oldalon nem gondolkodtak még el azon, hogy ha javítani akarják a tisztességes fizető utasok arányát, akkor lehetővé is kellene tenni nekik, hogy jegyet vásároljanak? (Nem fogadom el, hogy gondolkodjak előre, vagy a belváros tele van automatával.)
Ami szerintem szint lépés lenne:
Ami sínen közlekedik, annak mindegyik megállójában legyen automata.
Járat végállomásokon legyen automata.
Olyan csomópontokban, ahol két járat találkozik, legyen automata.
Várom a BKK válaszát, mit terveznek tenni, hogy javítsák a belvároson kívüli kerületek automata ellátottságát.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Vágány u. 21

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012034/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (29296)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Idén 4 TVM lesz telepítve az egész városban. Ezek valószínűleg az 1-es villamos hosszabbítására mennek... Jövőre lejár az üzemeltetési szerződés, gondolom majd átrágják mik a tapasztalatok, így 2019-b...
  • Szilágyi Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm az észrevételt, tudom, mert az Erzsébet kirájén útjáig is eljutottam, és ott sincs automata.
  • Yakṣa Rūpa Prabho hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez XIII. kerület, ez XIV. Erzsébet királyné útja 3!!!!!!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szilágyi Csaba bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    26-os busz

    Beküldés ideje:
    Beküldte: VII Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Margitsziget / Margit híd (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére