Megoldatlan

Törött kijelző automatán

Budapest-Keleti pályaudvar Kerepesi úti fogadócsarnok (9. vágány mellett) területén lévő 2 MÁV-START jegykiadó automata kijelzője be van törve. Érintésre érzékelnek, de nem mindig. Bejelentettem az állomás területén az Ügyfélszolgálatra, onnan átirányítottak az Ügyeletes Tiszthez, aki annyit közölt, hogy nem tudnak vele semmit sem csinálni...

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Kerepesi út 2-4

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Kálmán Krisztián visszajelzésére vár.

  • Kálmán Krisztián hozzászólt a bejelentéshez.

    MÁV alkalmazott vagyok én is, ezért is jelentettem.
  • V. Kata hozzászólt a bejelentéshez.

    MÁV alkalmazottként én is bejelentettem 14:20-kor az illetékesnek.
  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A tárgyi bejelentést köszönettel vettük és tájékoztatjuk, hogy a MÁV-SZTART Zrt. Értékesítési Felügyelete, a hatósággal közösen vizsgálja az esetet, mivel a bejelentett hiba, szánd
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Kálmán Krisztián bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére