Megoldott

Láthatatlan járatok

A kocsiszínbe tartó villamosok, illetve a garázsmenetű buszok szállítanak utasokat, de a Futár-kijelzőkön, illetve a Futár-mobilalkalmazásban ezek a járatok nem, vagy nem mindig jelennek meg. Kérem, ezeket a járatokat is jelenítsék meg minden esetben, mert nagyon fontos az utastájékoztatás szempontjából. A reggeli csúcsidő, vagy az éjjeli ritka járatok esetében sem mindegy, hogy tudunk-e egy ilyen plusz opcióról, vagy sem.
Nyilván nem tudom, hogy Budapest szerte hol jelenítik meg, és hol nem ezeket a járatokat, de hogy példát is mondjak, febr. 15 reggelén úgy haladt el egy kocsiszínbe tartó 3-as villamos a Gubacsi úttól a Bosnyák térig, hogy egyetlen Futár-kijelzőn, ill. a mobilalkalmazásban sem szerepelt.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Bosnyák tér 1

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Mostanában már sok kocsiszínbe tartó járat is szerepel a BKK Futár-alkalmazásban, megoldottra tehető!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0005724/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (27451)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére