Megoldott

dicséret

Ez most kivételesen nem panasz lesz. Ma este, az NCA-432 forgalmi rendszámú, 151-es busz járaton, Csepelről Kőbánya irányába, azt hiszem úgy kb 18:26-27 körül, talán a Papírgyár nevű megállóban, kiszállt a sofőr és hátrament, hogy felszólítsa az egyik utast, hogy tegyen szájkosarat a kutyájára. Szeretném, ha ez a tette eljutna a BKK (vagy BKV?) vezetőség felé is, és valamiféle dicséretben részesítenék, amiért becsülettel ellátta munkáját. Ki tudja, talán egy balesetet előzött meg tettével...

Probléma helyszíne
Budapest Ady Endre út 112

Hozzászólások

  • Tricskó Dénes hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszi! Bár az azért elég gáz, hogy erre is 2 hónapot kellett várni... ????
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003592/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (26963)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tricskó Dénes bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére