Megoldott

Lemerült az elem?

Népliget metró peronon lemerült az elem az órában?

Probléma helyszíne
Budapest Könyves Kálmán krt. 13

Hozzászólások

  • Haris Gergely lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Tricskó Dénes hozzászólt a bejelentéshez.

    Igen, valóban hetek óta működik már a kijelző megfelelően. Már csak azt nem értem, hogy a BKK és a BKV miért várja ki mindig, szinte napra pontosan a 30 napot a válasszal?! Elképzelésem sincs! De tényleg!
  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0001193/2018

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (26458)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Bp Sentinel hozzászólt a bejelentéshez.

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tricskó Dénes bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére