Megoldatlan

Takarítás KőKi metróállomáson

Kőbánya Kispest metróállomás nincsen megfelelően takarítva. A képeken látható kosz már kora reggel is ott van. A metró területéről kilépve az üzletek előtt vagy a MÁV pénztár előtt is tisztább a linóleum. Szeretném kérni a takarítás minőségének javitását. A képeken látható a gond. Nem szeretném, ha a takarítónő kirugása lenne a megoldás. Elég lesz megnézni, hogyan és milyen anyaggal takarítanak a kapun kívül és alkalmazni az ott látottakat. Remélem nemsokára egy tisztább állomáson várakozhatok.

Probléma helyszíne
Budapest Ferihegyi Repülőtérre vezető út

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Utazó visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034107/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (24176)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Utazó hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos még máig sem sikerült rendesen felmosni....
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Utazó bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére