Megoldatlan

BKK/BKV jegykezelő készülékek ellopott tájékoztató lapjai

A BKK által üzemeltetett járműveken gyakran találkozhatunk a fotón látható jegykezelő készülékkel. A zöld és piros LED-ek mellett a készülékek ifjú korában egy alumínium táblácskára festett tájékoztató felirat is volt, ami segített értelmezni a készülék LED-ek által végzett visszajelzését. Ezt a tájékoztatást a külföldi, vidéki és a közösségi közlekedést ritkán használó utastársak olvashatták haszonnal... Sajnos a feliratnak már csak a rögzítő szegecsei láthatók szinte kivétel nélkül (szerintem már második évtizede lassan), mert valakik ezeket lefeszegetve és összegyűjtve némi pénzre így tehettek szert. El lehet és kell persze ítélni a pénzszerzés eme módját, mint ahogy a nagyüzemben végzett egyéb módú tisztességtelen pénzszerzés is elítélendő. Általában a járművezető (az utolsó munkát végző dolgozó az ellátási láncban, akire még mutogatni lehet) az, akire a BKK minden feladatot megpróbál rálőcsölni: "A jármű belsejében található feliratok a jegykezelő készülékhez hasonlóan rendszeresen rongálásnak vannak kitéve, azok pótlásáról bejelentés alapján azonnal, egyéb esetben csak a napi vizsgálat során tudnak gondoskodni. Ezért is fontos, hogy amennyiben az utasok azt látják, hogy utastársaik a jármű alkatrészeit rongálják, akkor azt jelezzék a járművezetőnek, hogy megtehesse a szükséges intézkedéseket." Csak ez esetben a járművezetőnek kellene a járművet üzemeltetni, javíttatni és az ezzel járó összes üzemeltetési költséget odaadni. Sajnos a napi vizsgálat évek óta nem terjed ki ezekre a feliratokra, mert mindenki megszokta, hogy nincsenek... Van ahol a narancssárga festékre festették közvetlenül feketével a tájékoztatást (MillFAV), de már az is lekopott. Ha minden rosszat megszokunk, akkor lassan az utcán elhajított szemét is természetes lesz, mint ahogy sokak számára már most is az.

Probléma helyszíne
Budapest Akácfa u. 19-21

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Matók Ágnes hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk! Történt fejlemény a bejelentéssel kapcsolatban?
  • Matók Ágnes hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk! Történt fejlemény a bejelentéssel kapcsolatban?
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030316/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (23291)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy látom ezt újra kellene küldeni.
  • Anonymus Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    H7es HÉV-en is hasonló állapotok vannak... Miért nem lehet egy megfelelő méretű és tartós műanyag matricával pótolni a tartós, de kelendő alumínium tájékoztató lemezkéket? A fotón látható készüléken...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonymus Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére