Megoldatlan

Kelenföld - csomagmegőrző automaták környékén szemét, érintésvédelmi problémák

Anonim Járókelő

Kelenföld állomás új aluljárójában találhatók a fotókon látható csomagmegőrző automaták, melyek üzemeltetését a MÁV-Start Zrt. a H-Euro Invest 2007 Kft.-re (https://goo.gl/eQ8wSM) bízta. Hajdanán ezek az automaták így néztek ki: https://goo.gl/iWsEkk

A képeken jól látható, hogy a csomagmegőrző automaták környékén valaki ottfelejtette az ideiglenes fekhelyét, amit a terület üzemeltetőjének és tisztán tartójának illene eltávolítani.

Az automaták eredeti tájékoztató matricáit elkezdték leszaggatni. Jobb helyeken az ilyen automatákat kamera figyeli. Lehet, hogy Kelenföldön sincs ez másként, viszont akkor a tetten ért rongálókkal meg lehetne fizettetni az új matricák árát. A semminél jobbak a felső részükre kihelyezett egyedi nyomtatású tájékoztató feliratok, de miért nem lehet ezeket egységes szerkezetben és design elemekkel kezelni?

Az automata energiaellátása érintésvédelmi kérdéseket is felvet, hiszen a vezetéket tartalmazó kábelcsatorna a faltól elvált a dugaszoló aljzattal együtt és a bekötő vezeték is lóg a levegőben, miközben a kis kapcsolószekrény ajtaja tárva nyitva... Úgy tűnik, hogy az automaták nem is üzemelnek. Ahol üzemelnek (Keleti pu., Nyugati pu.), ott viszont drasztikus áremelés történt (a legkisebb szekrény használati díja 400 Ft-ról 600 Ft-ra drágult egy 24 órás bérlet (50 % áremelkedés, elvileg 0 % közeli infláció mellett)).

(Sajnos Kelenföldön nem sikerült funkciót találni az aluljárónak (azon kívül, hogy át lehet rajta haladni). Várakozni is csak melegebb idő esetén érdemes, mert télen egy huzatos aluljáróban ücsörögni nem túl kellemes. Ilyenkor elgondolkodom, hogy vajon használta-e már valaha a közösségi közlekedési eszközöket a belsőépítész vagy nem járt még diák korában sem egy valóban európai vasútállomáson? Más országokban úgy épülnek és szépülnek a pályaudvarok, hogy az alattuk és felettük lévő tér megtelik élettel. Még a fedett peronokon is zárt várók épülnek, amit tisztán és karban tartanak.)

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Péterhegyi út 5-7

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    2017.08.22-én a mellékelt fotón látható volt a helyzet. Magyarország legnagyobb átmenő főpályaudvarán így (NEM) lehet csomagot leadni megőrzésre, ha valami dolga lenne a kedves utasnak a vonata indulásáig.
  • Címzett: Járókelő

    Tisztelt Járókelő!

    Tisztelt Járókelő!

    A 84/19853/2017/START iktatószámú (22137 azonosítószámú bejelentésükkel kapcsolatban küldött) válaszlevelünket az alábbiakkal egészítjük ki:
    ...
  • Bardócz Csaba (admin) megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Címzett: Járókelő

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük a Társaságunk részére küldött észrevételt (22137 sz.).

    Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy megkeresését a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Tegnap éjjel a helyzet még változatlan volt annyi különbséggel, hogy az ideiglenes fekhely eltűnt és helyette a nem működő automatáktól jobbra egy pokróc volt összehajtva.
  • Sági Katalin (admin) elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Sági Katalin (admin) megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV Zrt."-ról "BKK Ügyfélszolgálat"-ra.

  • Sági Katalin (admin) megváltoztatta a bejelentés leírását "Kelenföld állomás új aluljárójában találhatók a fotókon látható csomagmegőrző automaták, melyek üzemeltetését a MÁV-Start Zrt. a H-Euro Invest Kft.-re (https://goo.gl/eQ8wSM) bízta. Hajdanán ezek az automaták így néztek ki: https://goo.gl/iWsEkk A képeken jól látható, hogy a csomagmegőrző automaták környékén valaki ottfelejtette az ideiglenes fekhelyét, amit a terület üzemeltetőjének és tisztán tartójának illene eltávolítani. Az automaták eredeti tájékoztató matricáit elkezdték leszaggatni. Jobb helyeken az ilyen automatákat kamera figyeli. Lehet, hogy Kelenföldön sincs ez másként, viszont akkor a tetten ért rongálókkal meg lehetne fizettetni az új matricák árát. A semminél jobbak a felső részükre kihelyezett egyedi nyomtatású tájékoztató feliratok, de miért nem lehet ezeket egységes szerkezetben és design elemekkel kezelni? Az automata energiaellátása érintésvédelmi kérdéseket is felvet, hiszen a vezetéket tartalmazó kábelcsatorna a faltól elvált a dugaszoló aljzattal együtt és a bekötő vezeték is lóg a levegőben, miközben a kis kapcsolószekrény ajtaja tárva nyitva... Úgy tűnik, hogy az automaták nem is üzemelnek. Ahol üzemelnek (Keleti pu., Nyugati pu.), ott viszont drasztikus áremelés történt (a legkisebb szekrény használati díja 400 Ft-ról 600 Ft-ra drágult egy 24 órás bérlet (50 % áremelkedés, elvileg 0 % közeli infláció mellett)). (Sajnos Kelenföldön nem sikerült funkciót találni az aluljárónak (azon kívül, hogy át lehet rajta haladni). Várakozni is csak melegebb idő esetén érdemes, mert télen egy huzatos aluljáróban ücsörögni nem túl kellemes. Ilyenkor elgondolkodom, hogy vajon használta-e már valaha a közösségi közlekedési eszközöket a belsőépítész vagy nem járt még diák korában sem egy valóban európai vasútállomáson? Más országokban úgy épülnek és szépülnek a pályaudvarok, hogy az alattuk és felettük lévő tér megtelik élettel. Még a fedett peronokon is zárt várók épülnek, amit tisztán és karban tartanak.)"-ról "Kelenföld állomás új aluljárójában találhatók a fotókon látható csomagmegőrző automaták, melyek üzemeltetését a MÁV-Start Zrt. a H-Euro Invest 2007 Kft.-re (https://goo.gl/eQ8wSM) bízta. Hajdanán ezek az automaták így néztek ki: https://goo.gl/iWsEkk A képeken jól látható, hogy a csomagmegőrző automaták környékén valaki ottfelejtette az ideiglenes fekhelyét, amit a terület üzemeltetőjének és tisztán tartójának illene eltávolítani. Az automaták eredeti tájékoztató matricáit elkezdték leszaggatni. Jobb helyeken az ilyen automatákat kamera figyeli. Lehet, hogy Kelenföldön sincs ez másként, viszont akkor a tetten ért rongálókkal meg lehetne fizettetni az új matricák árát. A semminél jobbak a felső részükre kihelyezett egyedi nyomtatású tájékoztató feliratok, de miért nem lehet ezeket egységes szerkezetben és design elemekkel kezelni? Az automata energiaellátása érintésvédelmi kérdéseket is felvet, hiszen a vezetéket tartalmazó kábelcsatorna a faltól elvált a dugaszoló aljzattal együtt és a bekötő vezeték is lóg a levegőben, miközben a kis kapcsolószekrény ajtaja tárva nyitva... Úgy tűnik, hogy az automaták nem is üzemelnek. Ahol üzemelnek (Keleti pu., Nyugati pu.), ott viszont drasztikus áremelés történt (a legkisebb szekrény használati díja 400 Ft-ról 600 Ft-ra drágult egy 24 órás bérlet (50 % áremelkedés, elvileg 0 % közeli infláció mellett)). (Sajnos Kelenföldön nem sikerült funkciót találni az aluljárónak (azon kívül, hogy át lehet rajta haladni). Várakozni is csak melegebb idő esetén érdemes, mert télen egy huzatos aluljáróban ücsörögni nem túl kellemes. Ilyenkor elgondolkodom, hogy vajon használta-e már valaha a közösségi közlekedési eszközöket a belsőépítész vagy nem járt még diák korában sem egy valóban európai vasútállomáson? Más országokban úgy épülnek és szépülnek a pályaudvarok, hogy az alattuk és felettük lévő tér megtelik élettel. Még a fedett peronokon is zárt várók épülnek, amit tisztán és karban tartanak.)"-ra.

  • Sági Katalin (admin) megváltoztatta a bejelentés nevét "Kelenföld - csomagmegőrző automaták környékén szemét, érintésvidelmi problémák"-ról "Kelenföld - csomagmegőrző automaták környékén szemét, érintésvédelmi problémák"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Bejelentő!

    Bejelentését a következő munkaszámon(okon) rögzítettük: 7100028239

    Üdvözlettel.:

    ingatlankezelési diszpécser

    [cid:image003.png@01D25A03.0C311270]
    MÁV Magyar Államvasutak Zrt
    ...
  • Lukács Máté (admin) elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére