Megoldatlan

Jegyautomatákból visszajáró ellopása

Tisztelt BKK!
A jegyautomaták érmekiadó csatornáit eltömíteni már nem lehet, de leragasztani igen. Így a tolvajok napi szinten továbbra is ellopják az utasok pénzét.
Szeretnék érdeklődni, mit terveznek tenni az ügy megoldásának érdekében? Mikor kaphatnak a budapestiek olyan jegyautomatát, ami garantáltan ad visszajárót?
Válaszukat és intézkedésüket köszönöm!
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Rumbach Sebestyén u. 19

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A probléma továbbra is megoldatlan. Sajnos úgy látszik, az ügyfelek védelméért senki sem tesz semmit. Szomorú.
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0001957/2018

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (21884)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi sem történt... A probléma továbbra is valós. Küldjük újra, hátha mondanak valami újat.
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Görgényi-Nagy Szabolcs hozzászólt a bejelentéshez.

    Küldjük meg újra a BKK-nak vagy legyen megoldhatatlan?
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Az automaták továbbra is ingyenpénzgépként üzemelnek. Ez a bejelentés nincs megoldva, és egy darabig nem is lesz. De reménykedjünk.
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez a bejelentés minden, csak nem megoldott. :) Mint azt a bejelentés szövegében írom, leragasztani továbbra is lehet a nyílást. Ezt a BKK a válaszában szintén elismerte. Tehát a pénzünk még mindig nin...
  • Haris Gergely lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022875/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (21884)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére