Megoldott

A korlátot lefestették, de ettől nem lett egyenesebb

A MÁV-HÉV Zrt. pénteken kiadott sajtóközleményében szerepel, hogy megszépült minden HÉV vonalon 1-1 állomás.
Mivel az elmúlt hetekben többször is láttam, hogy Nagyicce állomáson tevékenykednek és a program része, a mai napon megnéztem a végeredményt. Az összkép valóban jobb lett, sokkal kellemesebb lett az állomás atmoszférája így, hogy gondozva lett. Remélem az új üzemeltető a jövőben nem kampányszerűen, 10-15-20 évente fog hasonló akciókat tartani. Én drukkolok!

Viszont sajnálatos módon "baki" itt is akad. Ugyanis az Örs vezér tere M H irányú peronnál található korlátsor rég cserére érett. Hunyorítva vállalhatóbb így lefestve, azonban ez remélem nem marad így hosszú évekig. Csálé, több helyen törött ami újrahegesztéssel lett orvosolva és innen kifolyólag egy esetleges balesetnél életveszélyes minden résztvevőre.

A kérdésem a MÁV-HÉV irányába az lenne, hogy tervezik-e a korlátsor cseréjét, vagy ez most így marad?

Probléma helyszíne
Budapest XVI. kerület, Veres Péter út 1

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Kicsit csúszott a kivitelezés, de augusztus 1.-re elkészült az új szalagkorlát. Kedd reggel aszfaltoznak majd. Jó lett! :) Köszönöm! :)
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021252/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (21428)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV Zrt."-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Címzett: Járókelő

    Tisztelt Járókelő!

    A 84/16618/2017/START iktatószámú (21428 azonosítószámú bejelentésükkel kapcsolatban küldött) válaszlevelünket az alábbiakkal egészítjük ki:

    Az infrastruktúra k
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Címzett: Járókelő

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük a Társaságunk részére küldött észrevételt (21428 sz.).

    Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy megkeresését a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Bejelentő!

    Bejelentését a következő munkaszámon(okon) rögzítettük: 7100024295

    Üdvözlettel.:

    ingatlankezelési diszpécser

    [cid:image003.png@01D25A03.0C311270]
    MÁV Magyar Államvasutak Zrt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Németh István bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére