Megoldott

Áthelyezhető FUTÁR-kijelző

Tisztelt BKK!
A fonódó villamoshálózat Margit híd, budai hídfő H megállójánál égetően hiányzik egy FUTÁR-kijelző. Bizonyára a probléma Önök számára is ismert: az emberek a két megálló között várakozva lesik, hogy melyik megállóba érkezik előbb a villamos, hogy aztán futhassanak, hogy elérjék azt. Véleményem szerint ez a legkevésbé sem utasbarát, és nem felel meg a 21. század elvárásainak. Mindeközben pár méterrel arrébb, egy ugyanilyen nevű megállóban (F00234) csak a 109-es autóbusz áll meg. Ott van kijelző. Egy csekély forgalmú, csúcsidőben 10-14 percenként járó, nem zavarérzékeny buszjárat pár darab felszálló utasának jár saját kijelző, egy komplett villamoshálózat utasai viszont azt sem tudják, hova álljanak. Felmerül a kérdés, hogyan sikerült egy több milliárd forintot felemésztő projektből kihagyni egy ilyen, kulcsfontosságú kijelzőt? Több mint egy év alatt miért nem sikerült tenni oda egyet? Persze ezen kérdések megválaszolása ellenére a probléma továbbra is létezik.
Szeretném kérni, hogy vegyék figyelembe az ezügyben Önökhöz beérkezett sorozatos utaspanaszokat, és helyezzék át a 109-es járat megállójából a kijelzőt, így újat sem kell vásárolni.

Intézkedésüket előre is köszönöm!

Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Frankel Leó utca 15

Hozzászólások

  • Haris Gergely lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Tóth Gergely hozzászólt a bejelentéshez.

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Ügyszám: 0038/0011637/2017
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos Futár témában a BKK elég makacs.
    Én arra lennék kíváncsi hogy mi alapján lettek kiválasztva a megállók hogy hova kerüljenek.
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    "A berendezések áthelyezésére nincs lehetőség." Miért? Mert csak?
    Szeretném elkérni az ügy BKK-s iktatószámát, mert nekem mindenféle alátámasztás vagy indoklás nélkül ez nem megfelelő válasz.
    Köszi!
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük észrevételét, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a budai fonódó villamoshálózat kialakításakor adott számú új kijelzőt lehetett telepíteni. A jelzett helyszínen err
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Hibás jegyautomaták

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kelemen László utca (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rossz elektronikus menetrend tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kolosy tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére