Áthelyezhető FUTÁR-kijelző
Tisztelt BKK!
A fonódó villamoshálózat Margit híd, budai hídfő H megállójánál égetően hiányzik egy FUTÁR-kijelző. Bizonyára a probléma Önök számára is ismert: az emberek a két megálló között várakozva lesik, hogy melyik megállóba érkezik előbb a villamos, hogy aztán futhassanak, hogy elérjék azt. Véleményem szerint ez a legkevésbé sem utasbarát, és nem felel meg a 21. század elvárásainak. Mindeközben pár méterrel arrébb, egy ugyanilyen nevű megállóban (F00234) csak a 109-es autóbusz áll meg. Ott van kijelző. Egy csekély forgalmú, csúcsidőben 10-14 percenként járó, nem zavarérzékeny buszjárat pár darab felszálló utasának jár saját kijelző, egy komplett villamoshálózat utasai viszont azt sem tudják, hova álljanak. Felmerül a kérdés, hogyan sikerült egy több milliárd forintot felemésztő projektből kihagyni egy ilyen, kulcsfontosságú kijelzőt? Több mint egy év alatt miért nem sikerült tenni oda egyet? Persze ezen kérdések megválaszolása ellenére a probléma továbbra is létezik.
Szeretném kérni, hogy vegyék figyelembe az ezügyben Önökhöz beérkezett sorozatos utaspanaszokat, és helyezzék át a 109-es járat megállójából a kijelzőt, így újat sem kell vásárolni.
Intézkedésüket előre is köszönöm!
Fónai Kende
Hozzászólások
Én arra lennék kíváncsi hogy mi alapján lettek kiválasztva a megállók hogy hova kerüljenek.
Szeretném elkérni az ügy BKK-s iktatószámát, mert nekem mindenféle alátámasztás vagy indoklás nélkül ez nem megfelelő válasz.
Köszi!
Köszönjük észrevételét, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a budai fonódó villamoshálózat kialakításakor adott számú új kijelzőt lehetett telepíteni. A jelzett helyszínen err...