Megoldásra vár

Jegyautomata érintésérzékelő felülete hibás

15 percbe került, nem először, hogy a megfelelelő bérletet kivalasszam és az okmányom adatait rögzítsem. Nem vagy nem ott érzékel ahol megnyomom. Direkt más betűt vagy számot kell nyomni, hogy a helyes értéket kapjam. Olykor két újjal, elég szélesen, hogy érzékeljen.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Újhegyi sétány

Hozzászólások

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0034668/2025

    JAROKELO-BUDAPEST-00175170

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. j
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütik kezeléséhez

Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!

  • Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
  • Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
  • Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
  • Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.

Beállítások