BKK automata üzemen kívül - előre jelzés hiánya
Tisztelt BKK!
Némely automatájuk nem jelzi ki a fő képernyőn, ha meghibásodott. Ma reggel 7:30 körül az 1-es villamos Vörösvári úti rendelőintézet megállójában próbáltam jegyet venni. A bankkártya terminál ugyan kijelezte, hogy üzemen kívül van, de gondoltam, hogy a készpénzes fizetési mód ettől még működik. Hát nem: mire eljutottam fizetésig, a készpénzes fizetés gomb is inaktív volt. Így járt még utánam 5-6 utazótársam, akik szintén értékes perceket vesztegettek el emiatt, én magam is 3 villamossal később tudtam csak továbbindulni. A következő, Flórián téri megállóban leszállva már messziről láttam a nagy kijelzőn, hogy "Üzemen kívül", így mentem tovább az Árpád hídig, ahol végre működtek az automaták.
Jó lenne javítani a készülékek szoftverét, hogy már a főképernyőn tájékoztasson arról, mely fizetési mód érhető el, vagy ha egyik sem, akkor írja ki megbízhatóan mindegyik az "Üzemen kívül" jelzést.
Köszönjük előre is!
Hozzászólások
budapest@jarokelo.hu
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Cím!
Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (17303)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba...