Megoldásra vár

Eltűnt pad buszmegállóból

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.07.29.

BKK válasza:
Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy Társaságunkhoz számos megkeresés, észrevétel érkezik utasváró és/vagy pad telepítésével kapcsolatban, ugyanis a legtöbb esetben a BKK Zrt.-nek, mint közlekedésszervezőnek tulajdonítják a feladatot, miközben utcabútor kihelyezése az adott terület tulajdonjogától függ.

A bejelentésben szereplő a Mandula utcai megállók II. kerületi tulajdonú közterületen helyezkednek el, ezért a pad pótlására a II. kerületi Önkormányzatnak van lehetősége.

Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.

-----

Néhány nappal ezelőtt egyik este valaki elvitte a lecsavarozott padot a 91, 191, 291es busz II. kerületi Mandula utcai megállójából, jó lenne visszakapni.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Mandula utca

Hozzászólások

  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő/Admin!

    Köszönjük a bejelentést, továbbítottuk már Műszaki osztályunk számára intézkedésre, szíves türelmüket kérjük, amíg megoldódik a helyzet.
    Üdvözlettel,
    II. Kerületi Önkormányzat
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: II. kerület Önkormányzata

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "Néhány nappal ezelőtt egyik este valaki elvitte a lecsavarozott padot a 91, 191, 291es busz II. kerületi Mandula utcai megállójából, jó lenne visszakapni."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.07.29. BKK válasza: Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy Társaságunkhoz számos megkeresés, ...

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "II. kerület Önkormányzata"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028313/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00172924

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy Társaságunkhoz számos megkeresés, és
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Műszaki hibás villamos

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Völgy utca (II. kerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Hibás villamossín

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Rohoska Lajos
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vadaskerti utca (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére