Válaszra vár

Felesleges oszlop

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.11.27.

E.ON válasza:
„A 2025.10.09-én küldött válaszunkat továbbra is fenntartjuk. Az érintett
berendezés nem képezi az E.ON hálózatának részét, nyilvántartásunk szerint a
Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. tulajdona, így helyreállítani nem áll módunkban”

-----

Felesleges vasoszlop rondítja a képet. Erről már több bejelentés is született nagyon régen, de sajnos semmi előrelépés nem történt az akkor még ELMŰ ígérete ellenére sem.
Kérem a tisztelt Elmű jogutódját, hogy a használaton kívüli oszlopot távolítsa el.
Munkájukat előre is köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Duna u. 42

Hozzászólások

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Felesleges vasoszlop rondítja a képet. Erről már több bejelentés is született nagyon régen, de sajnos semmi előrelépés nem történt az akkor még ELMŰ ígérete ellenére sem. Kérem a tisztelt Elmű jogutódját, hogy a használaton kívüli oszlopot távolítsa el. Munkájukat előre is köszönöm."-ról "FRISSÍTÉS: 2025....

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult. * megkeresésének dátuma: 2025.11.23. * válasz iktatószáma: 1/02570880-01/2025/1

    Válaszunkat mellékelten küldjük.

    További információért...
  • E.ON visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy hozzánk fordult.

    Tárgy: Újraküldés: Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00172363

    Levél azonosítója: 48879596

    Az ügyintézés eredményéről a jogszabályban meghatároz
    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • E.ON visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • Járókelő László elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Járókelő László elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Leszakadt ajtó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Vörös Anikó
    Illetékes: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.
    Bihari utca (X. kerület, Kőbánya)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Elektromos biztosíték fedele nyitva van.

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.
    Pethényi út (XII. kerület, Hegyvidék)
  Vissza az oldal tetejére