Megoldott

BKK Futár kijelző pontatlanság

2016.11.18. 17:30-kor az alábbi jelenséget tapasztaltam (nem először) az 1-es villamos Budafoki út - Dombóvári út megállójában: a Futár kijelző szerint a Fehérvári út irányába a következő villamos 6, ill. 10 perc múlva érkezik. Egy perc elteltével beérkezett egy Tátra villamos, ezt mutatja az első kép - pedig ekkor a kijelző szerint 5 ill. 9 perc múlva kell érkeznie a következő villamosoknak. A villamos elmenetelekor az idők 5 ill. 8 percre változtak.
Többször is előfordult már hasonló anomália ebben a megállóban.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Szerémi út

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Bejelentő hozzászólása alapján.
  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem már az is jó, ha foglalkoznak a dologgal és nekiállnak debuggolni - viszont ezt ellenőrizni elég nehéz, ezért javaslom a Megoldottra állítást - tételezzük föl, hogy valóban javítani fogják a...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük megkeresését. Munkatársaink kivizsgálták a bejelentett problémát, és megállapították, hogy 2016. november 18-án az 1-es villamos vonalán 16:40-kor történt baleset akadály
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Baksai-Szabó Kristóf bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére