Megoldott

Kifakult tábla

Anonim Járókelő

Tisztelt Tesco!
Kérem a kifakult tábla cseréjét.
https://maps.app.goo.gl/bQKQ7KTfC5RtpTqL7?g_st=ac

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, II. Rákóczi Ferenc út 191

Hozzászólások

  • Járókelő Csilla lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Bejelentőnk!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb,...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldva.
  • Rozsáli Artúr megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kérését (3533882) frissítettük. További megjegyzések hozzáadásához használja ezt az e-mailt.

    ----------------------------------------------

    TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

    Székhely: H-2040 Budaörs, Kini
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kérését (3533882) frissítettük. További megjegyzések hozzáadásához használja ezt az e-mailt.

    ----------------------------------------------

    TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

    Székhely: H-2040 Budaörs, Kini
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Vásárló,

    Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett Ügyfélszolgálatunkkal!

    Üzenetét a #3533882 számon rögzítettük, melyre igyekszünk minél hamarabb válaszolni Önnek. Addig is köszönjük türelmét!

    Üdv...
  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: Tesco

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére