Megoldott

Szent Imre téri HÉV utasváró üveglapja

Admin frissítés: Tisztelt Máv-Hév Zrt, A probléma még mindig fennáll, kérjük mielőbbi szíves intézkedésüket, köszönjük.

A Szent Imre téri HÉV állomás egyik üveglapját betörték. Kérem, pótolják a hiányzó üveglapot! Köszönöm!
Kép forrása: http://csepel.info/?p=54217

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Szent Imre tér 4-5

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bardócz Csabi hozzászólt a bejelentéshez.

    Beüvegezték!
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0043075/2016

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (16442)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "A Szent Imre téri HÉV állomás egyik üveglapját betörték. Kérem, pótolják a hiányzó üveglapot! Köszönöm! Kép forrása: http://csepel.info/?p=54217"-ról "Admin frissítés: Tisztelt Máv-Hév Zrt, A probléma még mindig fennáll, kérjük mielőbbi szíves intézkedésüket, köszönjük. A Szent Imre téri ...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "MÁV-HÉV Zrt."-ra.

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Lassan 1 éve, hogy gyengék egy üveg pótlásához. :(
  • Bardócz Csaba lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Nem pótolták az üveget.
  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez megoldatlan!
  • Bardócz Csabi visszajelzésére vár.

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0043075/2016

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (16442)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Természetesen azóta sem pótolták az üveget!
  • Bardócz Csabi visszajelzésére vár.

  • Bardócz Csabi hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nem cserélték!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük észrevételét. A megkeresésben illetékes BHÉV Zrt.-től azt a választ kaptuk, hogy a hévmegálló utasvárójának üvegét rövidesen javítják.

    Köszönjük az észrevételt és a türe...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csabi bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Jegyautomata helye

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Rómaifürdő (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    HÉV kijelzők

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Kaszásdűlő (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére