Kopott, nehezen olvasható táblák
FRISSÍTÉS: 2025.07.14.
Bejelentő visszajelzése:
„Nincs változás.
A BKK miért nem az utasok érdekeit képviseli? Miért fogadja el kritika nélkül a BKV lerázó, semmitmondó válaszait? Ideje lenne megrendelőként fellépni a BKV-val szemben.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.03.04.
BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy munkatársaik az állomási tájékoztató elemek állapotát folyamatosan figyelemmel kísérik. Az érintett világító táblák rongálódása, illetve a tájékoztatás olvashatatlansága esetén késedelem nélkül intézkednek a feliratok javítása, illetve cseréje érdekében.
Hasonló problémák felmerülése esetén az elhasználódott feliratok javítását, cseréjét az utas- és forgalombiztonsági szempontok szerinti prioritások figyelembevételével, a rendelkezésre álló anyagi és műszaki lehetőségeikhez mérten ütemezik be.”
-----
Kérem a táblák cseréjét!
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0004692/2025
JAROKELO-BUDAPEST- 00163406
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük ismételt megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatni szeretnénk, hogy az M2-es metró...
A BKK miért nem az utasok érdekeit képviseli? Miért fogadja el kritika nélkül a BKV lerázó, semmitmondó válaszait? Ideje lenne megrendelőként fellépni a BKV-...
JAROKELO-BUDAPEST- 00163406
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy munka...