Megoldott

Kérjük vissza a jegyautomatát!

Tisztelt Illetékes!

Több mint két hete nem lehet Rákoscsaba-Újtelepen jegyet és bérletet vásárolni, de nem azért, mert elromlott az automata, hanem azért, mert annyira megrongálták, hogy a BKK a szervizes céggel elszállíttatta az automatát. Korábban egy levelükben azt írták, hogy 15 nap alatt megjavítják az automatát, de itt a durva mértékű rongálás miatt ez az átlagos 15 nap többszöröse is lehet. Levelükben azt is írták, hogy forgalmi elemzéseket követően lehet szó arról, hogy a javítás ideje alatt a helyszínre szállítanak egy "pótautomatát". Egyelőre nincsen tudomásunk arról, hogy sikerült-e bármit is előre haladniuk az ügyben, de jegyet és bérletet továbbra sem lehet váltani a városrészben.

Arra szeretnénk kérni Önöket, hogy mielőbb intézkedjenek az automata javítása és visszaállítása, vagy egy pótautomata kihelyezése érdekében, mert nagyjából 11 ezren élünk a városrészben és ha már a városközpontban annak idején mindenféle komolyabb, előzetes tájékoztatás nélkül bezárták a jegypénztárat (a bódét), akkor az lenne a minimum, hogy az Önök által vandálbiztosnak és éjjel-üzemelő automatákat minél több helyre kihelyeznek. (Itt arról még nem is esett szó, hogy havonta legalább kétszer betörik az automaták érintőkijelzője feletti üveget, vagy éppen nem fogad el készpénzt és aprót az automata...)

Tisztelettel kérjük az illetékeseket, hogy legyenek szívesek és intézkedjenek a felsorolt probléma, problémák megoldása érdekében. Segítségüket előre is köszönjük!

Probléma helyszíne
Budapest XVII. kerület, Rákosmente, Naplás út 60

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A héten visszakerült az automata, bár amikor lefotóztam nem éppen működőképes állapotában volt. Köszönjük!
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040936/2016
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (16244)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Több mint egy hónapja nincsen már automatánk, talán nem is lesz többé.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy látszik tényleg nem kapunk automatát... Köszönjük szépen. Akkor legyen szíves és nyisson BKK ügyfélközpontot az illetékes Rákoskeresztúr városközpontban, ha már az utazóközönség megkérdezése nélkü...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére