Megoldott

Nem működő Bubi biciklik és telefonos alkalmazás

Széll Kálmán terén tobb mint 10 elérhető bicikliből csak 1 működött, és azt is csak telefonos alkalmazással ki lehetett oldani. Az összes többi bicikli "ki volt kapcsolva", nem villogtak a hátsó LED diódjaik, billentyűzetet megnyomva semmi reakció, kártyára sem, vagy egyszerűen azt írtak ki, hogy THIS BIKE IS NOT AVAILABLE... És a telefonos alkalmazással azért nem lehetett kibérelni őket, mert csak a régebbi QR kód típusú bicikliket ki lehet bérelni. Amikor egy olyan biciklit szeretnék kioldani, amelyen a QR kódja az ülés mellett van, és nem a billyentyűzet mellett, az alkalmazás befagy, nem történik semmi.
Mi ennek az oka, mikorra várható a javítás?
Köszönöm,
Hajnal Arnold

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Vérmező út 8

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040721/2016
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (16192)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Hajnal Arnold bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére