Nem működő Bubi biciklik és telefonos alkalmazás
Széll Kálmán terén tobb mint 10 elérhető bicikliből csak 1 működött, és azt is csak telefonos alkalmazással ki lehetett oldani. Az összes többi bicikli "ki volt kapcsolva", nem villogtak a hátsó LED diódjaik, billentyűzetet megnyomva semmi reakció, kártyára sem, vagy egyszerűen azt írtak ki, hogy THIS BIKE IS NOT AVAILABLE... És a telefonos alkalmazással azért nem lehetett kibérelni őket, mert csak a régebbi QR kód típusú bicikliket ki lehet bérelni. Amikor egy olyan biciklit szeretnék kioldani, amelyen a QR kódja az ülés mellett van, és nem a billyentyűzet mellett, az alkalmazás befagy, nem történik semmi.
Mi ennek az oka, mikorra várható a javítás?
Köszönöm,
Hajnal Arnold
Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Vérmező út 8
Hozzászólások
budapest@jarokelo.hu
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Cím!
Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (16192)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban...