Megoldásra vár

Hanyag takarítás

FRISSÍTÉS: 2025.08.29.

BKK válasza:
„a BKV Zrt. állásfoglalása szerint a megjelölt területet a szennyeződés jellege miatt nem lehet teleszkópos eszközzel takarítani. Terveik szerint a felület takarítására két héten belül sor kerül.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.07.11.

Bejelntő válasza:
„Én értem hogy a csak alpintechnikával elérhető felületeket ritkábban tudják takarítani, de konkrétan olyan felületek is mocskosak, amik egy teleszkópos felmosónyéllel is elérhetőek lennének.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.21.

Bejelentő visszajelzése:
„Továbbra sem sikerült letakarítani”

-----

Jól láthatóan felületes a takarítás és nem utólagos szennyeződések láthatóak a burkolatokon. A mozgólépcsők könnyen elérhető részein is jelentős kosz díszeleg. Állandóan fennálló probléma, ami takarítások után is megfigyelhető.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Kálvin tér 16

Hozzászólások

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034148/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00161527

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk,
    ...
  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Szeptember 20-án még mindig nem sikerült letakarítaniuk
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.07.11. Bejelntő válasza: „Én értem hogy a csak alpintechnikával elérhető felületeket ritkábban tudják takarítani, de konkrétan olyan felületek is mocskosak, amik egy teleszkópos felmosónyéllel is elérhetőek lennének.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.04.21. Bejelentő visszajelzése: „Továb...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Január óta változatlan a felület! Mindig van valami kifogása a milliárdokért megbízott cégnek. A BKK meg meg is érdemli, mert ők meg meg sem követelik a rendes takarítást…
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034148/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00161527

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. állásfoglalása s...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.04.21. Bejelentő visszajelzése: „Továbbra sem sikerült letakarítani” ----- Jól láthatóan felületes a takarítás és nem utólagos szennyeződések láthatóak a burkolatokon. A mozgólépcsők könnyen elérhető részein is jelentős kosz díszeleg. Állandóan fennálló probléma, ami takarítások után is...

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Én értem hogy a csak alpintechnikával elérhető felületeket ritkábban tudják takarítani, de konkrétan olyan felületek is mocskosak, amik egy teleszkópos felmosónyéllel is elérhetőek lennének.
  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Csak hogy meglegyen, még nem sikerült. Illetve ha le volt takarítva, ahogy azt visszajelezték, elég érdekesen rakódott itt újra a kosz a burkolatra. Elég jellegzetes alakzatban.
  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0001069/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00161527

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban az üzemeltető BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékozta
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Jól láthatóan felületes a takarítás és nem utólagos szennyeződések láthatóak a burkolatokon. A mozgólépcsők könnyen elérhető részein is jelentős kosz díszeleg. Állandóan fennálló probléma, ami takarítások után is megfigyelhető."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.04.21. Bejelentő visszajelzése: „Továbbra sem sikerült...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sem sikerült letakarítani
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0001069/2025

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00161527

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban az illetékes BKV Zrt. állásfogl
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére