Megoldott

Hangos fűtésszabályozó a buszon - RVY-703

FRISSÍTÉS: 2025.02.05.

Bejelentő válasza:
„Amennyiben a BKK álláspontja az, hogy nincs beavatkozásra szükség, akkor a busz továbbra is hallható a jellegzetes kellemetlen zaj, így a probléma nincs megoldva. Persze elindul a busz, és fűtés is megy, de a zajt jelentettem be hibaként, ami van, és amit nem oldottak meg.”

-----

Az RVY-703-es buszon a fűtésszabályozó jellegzetes hangját hallottam.
Kérem a hiba kijavítását,

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Ipar u. 2

Hozzászólások

  • M. V. Klára lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000782/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00161442

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy járműv
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Más buszoknál is tettem hasonló bejelentést, van, ahol azt írták, hogy kicserélték a ventilátort. Bízzunk abban, hogy megoldja a problémát.
  • Járókelő Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    A connecto buszok fűtése sajnos ilyen amúgy. Hangos idegesítő. Lásd nne pdb széria is. Olcsósított rossz minőségű busz típus, de még mindig jobb mint egy modulo :)
  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Amennyiben a BKK álláspontja az, hogy nincs beavatkozásra szükség, akkor a buszon továbbra is hallható a jellegzetes kellemetlen zaj, így a probléma nincs megoldva. Persze elindul a busz, és fűtés is...
  • M. V. Klára lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza: "Tájékoztatjuk, hogy az RVY-703-as forgalmi rendszámú autóbuszt a bejelentés beérkezésének napján átvizsgálták, beavatkozásra nem volt szükség."
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000782/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00161442

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a jár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    BKK kijelzőhiba

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Koszos jegyautomata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér M (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére