Megoldott

Menetrend kijelző tábla

FRISSÍTÉS: 2025.02.07.

BKK válasza:
„A korlátozott eszközkészlet okán egyoldalas kijelző kihelyezésére volt lehetőségünk (...) keressük a megoldást (...) hogy a Keleti pályaudvarra rövid időn belül biztosítani tudjunk egy kétoldalas nagyméretű kijelző berendezést, az úttestre merőlegesen elhelyezve, mely mind a megállóból, mind a megállóhoz közeledve jobban látható.”

-----

A budai irányú Keleti pályaudvar megállóban lecserélték a kétoldalú kijelzőt egyoldalúra, ráadásul a járdával párhuzamosan állították fel, így csak akkor olvasható, ha közvetlenül alatta állunk.
Forgalmas buszmegálló , ahol ezzel fölösleges tumultust generáltak, ráadásul a távolabbi megállókból érkezőknek nem segítség, hogy nem látni a közelgő indulásokat, kell e sietni.

A BKK Zrt-től -Márton Balázs Levelezési ügyfélszolgálati munkatárs- az alábbi választ kaptam:
"A budai irányú Keleti pályaudvar megállóban a járatok számossága nagyobb méretű kijelző kihelyezését indokolta. A kijelző egyoldalas kialakítása mellett társaságunknak a kihelyezés során számos szempontot figyelembe kellett vennie, köztük a tápellátás biztosítását és a jellemző gyalogosáramlást. Az utasok nagy része a Bethlen Gábor utca és az aluljáró felől érkezik, ezért a kijelzőt nem forgathatjuk el a Fiumei út felé. Ebben a megállóban egyszerre három autóbusz is megállhat, a leszállóknak a csomópontból induló egyéb járatokat is feltüntetünk a kijelzőn. A tábla elhelyezkedését megfelelőnek tartjuk, azon nem kívánunk változtatni, mivel előtte bármely irányból elhaladva a korábbinál több információt tud az utasoknak közvetíteni."

Köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel,
Barna Hajnalka

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Baross tér 16

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Áron
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonsá...
  • Járókelő Barbara lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Járókelő Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    A kijelzőt azóta duplára cserélték és elfordították.
  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0056752/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00161302

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy tekintettel a berendezések piaci ér
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Barna Hajnalka bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő lift

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Puskás Ferenc Stadion (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Instabil korlát HÉV-megállóban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Tímár utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére