Felvonó kétirányú hívó hiánya
FRISSÍTÉS: 2025.03.20.
A bejelentő visszajelzése:
Az felvonó hetek óta ismét nem áll meg felfelé, ellenére a hívásnak. Szükség esetén videóval is tudom igazolni.
Emellett nem kaptam választ a 2-vel lentebbi kommentemre sem, hogy mi indokolja, hogy ne legyen irányhelyes hívó beépítve.
-----
FRISSÍTÉS: 2025.01.29.
A bejelentő kommentje:
„A héten már felfelé is megállította a gomb a liftet, a gyors hibajavítást köszönöm!
Irányhelyes hívó azonban nem került beszerelésre, ahogy azt a BKV is írta. Emiatt sokszor feleslegesen fog megállni a felvonó, ha éppen másik irányba megy, mint amerre az aluljáróból az utasok mennének. Ez ugyancsak időveszteséget és többlet energiafogyasztást jelent az irányhelyes hívós megoldáshoz képest.”
-----
Bejelentésem a Dózsa György út M csomóponti, felszínre is felvivő lifttel kapcsolatos.
Az aluljáró szintjén a lifthez csak egy hívó gomb került beszerelésre. Az bár az semmilyen módon nincs jelezve, de egy lefelé irányú hívógomb: az aktiválását követően csak lefelé áll meg ott a felvonó. https://youtube.com/shorts/KHF3cVv_wwk?si=VCXs_-ljFttDh7UF
Ez több szempontból is problémás: az aluljáróból felszínre közlekedő utasoknak ez jelentős időbeli késedelmet okoz, illetve a felesleges metró szintre való leutazással az üzemeltető energiát is pazarolja.
Kérem, hogy helyezzenek el irányhelyes hívókat az aluljáró szintjére! Válaszukat és munkájukat előre is köszönöm!

Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00160571
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük ismételt megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, ho...
Emellett nem kaptam választ a 2-vel lentebbi kommentemre sem, hogy mi indokolja, hogy...
Irányhelyes hívó azonban nem került beszerelésre, ahogy azt a BKV is írta. Emiatt sokszor feleslegesen fog megállni...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00160571
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a megj...