Megoldott

Nem működő automata

FRISSÍTÉS: 2025.01.10.

Bejelentő jelzése:
„Ez az automata a felszíni villamos peronon lett fotózva a Kálvin tér irányába közlekedő oldalon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.01.10.

BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK jegy- és bérletértékesítő automatái informatikai távfelügyeletbe vannak kötve, így üzemeltető partnerünk a lehető leghamarabb értesül azok esetleges hibájáról és azonnal megteszik a hibaelhárításhoz szükséges intézkedéseket.

Az Astoria aluljáróban található automata szoftverhiba miatt volt üzemen kívül. Bejelentését továbbítottuk üzemeltető partnerünk részére, a javítás megtörtént.

Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.”

-----

Hibát mutat a kijelző, a Kálvin tér irányába közlekedő peronon.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Astoria M

Hozzászólások

  • S. Sándor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0058713/2024

    JAROKELO-BUDAPEST-00160137

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatni szeretnénk, hogy az A29-es BKK jegy- és b...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.01.10. BKK válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK jegy- és bérletértékesítő automatái informatikai távfelügyeletbe vannak kötve, így üzemeltető partnerünk a lehető leghamarabb értesül azok esetleges hibájáról és azonnal megteszik a hiba...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Hibát mutat a kijelző, a Kálvin tér irányába közlekedő peronon."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.01.10. BKK válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK jegy- és bérletértékesítő automatái informatikai távfelügyeletbe vannak kötve, így üzemeltető partnerünk a lehető...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez az automata a felszíni villamos peronon lett fotózva a Kálvin tér irányába közlekedő oldalon.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0058713/2024

    JAROKELO-BUDAPEST-00160137

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK jegy- és bérletértékesítő au
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére