Nem működő automata
FRISSÍTÉS: 2025.01.10.
Bejelentő jelzése:
„Ez az automata a felszíni villamos peronon lett fotózva a Kálvin tér irányába közlekedő oldalon.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.01.10.
BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK jegy- és bérletértékesítő automatái informatikai távfelügyeletbe vannak kötve, így üzemeltető partnerünk a lehető leghamarabb értesül azok esetleges hibájáról és azonnal megteszik a hibaelhárításhoz szükséges intézkedéseket.
Az Astoria aluljáróban található automata szoftverhiba miatt volt üzemen kívül. Bejelentését továbbítottuk üzemeltető partnerünk részére, a javítás megtörtént.
Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.”
-----
Hibát mutat a kijelző, a Kálvin tér irányába közlekedő peronon.

Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0058713/2024
JAROKELO-BUDAPEST-00160137
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatni szeretnénk, hogy az A29-es BKK jegy- és b...
Ügyszám: 0038/0058713/2024
JAROKELO-BUDAPEST-00160137
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK jegy- és bérletértékesítő au...