Válaszra vár

Megfakult utastájékoztatás

Szeretnék érdeklődni, hogy mi az oka annak, hogy a BKV évek óta látványosan nem vesz tudomást az M2 vonalán található utastájékoztatási elemek cseréjének szükségességéről? Hovatovább szeretnék érdeklődni a BKK-nál, hogy miért nem érzik azt, hogy ideje lenne érvényesíteni a megrendelői jogokat a BKV-val szemben és a többi metróvonalhoz illesztetni a tájékoztatás arculatát?
A BKV és a BKK szakterületeinek külön-külön válaszára is kíváncsi vagyok. Továbbá legyenek szívesek megírni, hogy mikor cserélik a táblákat!
Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Astoria

Hozzászólások

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére