Megfakult utastájékoztatás
FRISSÍTÉS: 2025.05.12.
A bejelentő visszajelzése:
„Semmi fejlemény”
-----
Szeretnék érdeklődni, hogy mi az oka annak, hogy a BKV évek óta látványosan nem vesz tudomást az M2 vonalán található utastájékoztatási elemek cseréjének szükségességéről? Hovatovább szeretnék érdeklődni a BKK-nál, hogy miért nem érzik azt, hogy ideje lenne érvényesíteni a megrendelői jogokat a BKV-val szemben és a többi metróvonalhoz illesztetni a tájékoztatás arculatát?
A BKV és a BKK szakterületeinek külön-külön válaszára is kíváncsi vagyok. Továbbá legyenek szívesek megírni, hogy mikor cserélik a táblákat!
Köszönöm.
Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Astoria
Hozzászólások
Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet "Megoldatlanként" zárjuk le, mert már t...
Ügyszám: 0038/0020536/2025
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00159903
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. állásfoglalása...
Ügyszám: 0038/0058081/2024
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00159903
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy munk...