Megoldott

Lógó kábelezés

FRISSÍTÉS: 2025.03.06.

ELMŰ válasza:
„Bejelentésben szereplő címen található oszlop, és a tövébe tekert vezeték nem az elosztóhálózat része, nem Társaságcsoportunk tulajdona.

Tisztelettel,

ELMŰ Hálózati Kft.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.01.21.

BDK válasza
„Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.”

-----

A Dózsa György út és Angyalföldi út sarkán álló felsővezetéktartó oszlopról lóg a kábelezés.
A Google Maps utcaképe alapján már 2009-ben is ugyanígy állt ez a vezeték.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Dózsa György út 65

Hozzászólások

  • Járókelő Barbara lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Bejelentőnk!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb,...
  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott!
  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0008895/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00158990

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása szerint, a bejelentésben sze...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Baranyó Zoli elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/70489/2025/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100072781485

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Bejelentésben szereplő címen
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.verified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft. nem válaszolt 40 napon belül.

  • Dr. Bede Péter József elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Sötét megálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Balogh László
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    György utca (XV. kerület)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Világitás hiánya a buszállomáson

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szentlélek tér H (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére