Megoldott

Hangosan zúgó fűtésszabályozó RVY-710

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.12.22.

Bejelentő visszajelzése:
"Tisztelt BKK!
Több buszon is találkozom ezzel a jelenséggel. Tegnap ismét utaztam egy ilyen zajos buszon, a sofőrnek szóltam, és azt mondta, hogy az elektromos fűtésszabályzó hangja ez.
Tehát a sofőrök teljesen tisztában vannak a jelenséggel, annak okával is, és vagy nem jelentik, vagy hiába jelentik a hibát.
Tehát kérem, hogy ennél a konkrét busznál is ellenőrizzék az elektromos fűtésszabályzót is, és javítsák azt meg.
Mivel a buszsofőrök nyilvánvalóan hallják a zajt, és tudják annak okát, kérem, szólítsák fel őket nyomatékosan az ilyen hibák jelzésére is, hogy valóban legyen lehetőség azok megjavítására, és a BKK hivatalos állásfoglalása hiteles legyen.
Egyébként is nehezen tudom értelmezni komolyan venni a hivatalos állásfoglalást: szóljak a buszsofőrnek egy olyan hibáról, amit ő is nyilván észlel, de figyelmen kívül hagy?! Vagy van lehetőségen jegyzőkönyvbe írni a sofőrnél, mert nekem úgy tűnik, hogy a szólásomat éppúgy elereszti a füle mellett, mint a zajt.
Vagy az utasok nyomogassanak emiatt vészcsengőt hogy a sofőrnek így jelezzék a problémát, és akkor is ellenőrizzék, hogy milyen indokot jelent a diszpécsernek?
Válaszát előre is köszönöm."

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.26.

Hozzászólás:
„A típusazonos autóbuszokon az elektromos fűtésnek van nagyon kellemetlen hangja, szerintem arra gondolt a bejelentő. Érdemes lenne a beszállítótól javítást, vagy kötbért kérni ezért. Ez így nem elfogadható állapot 2024-ben Budapesten. ”

-----

Az RVY-710-es rendszámú buszon nagyon hangosan zúg a hangszóró, vagy más elektromos eszköz.
Kérem a hiba megoldását!
Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Soroksári út 100

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Illetékes válasz alapján
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0055237/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00158792

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy járm
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Schneider Géza elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Schneider Géza megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK!
    Több buszon is találkozom ezzel a jelenséggel. Tegnap ismét utaztam egy ilyen zajos buszon, a sofőrnek szóltam, és azt mondta, hogy az elektromos fűtésszabályzó hangja ez.
    Tehát a sofőrö
    ...
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ahogy lentebb is írtam, a bejelentő feltehetőleg az elektromos fűtés hangját hallotta, ami gondatlan tervezés (és beszerzés) eredménye, nem meghibásodásé. Érdemes lenne erre rákérdezni a BKK-nál a lez...
  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0055237/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00158792

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hog
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves ügykezelő!
    Sz. András hozzászólásával légy szíves egészítsd ki, frissítsd a bejelentésemet! Köszönöm.
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    A típusazonoz autóbuszokon az elektromos fűtésnek van nagyon kellemetlen hangja, szerintem arra gondolt a bejelentő. Érdemes lenne a beszállítól javítást vagy kötbért kérni ezért. Ez így nem elfogadha...
  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    BKK kijelzőhiba

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Koszos jegyautomata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér M (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére