Válaszra vár

Felesleges, káros és veszélyes sebességkorlátozások

A Rendőrség és a Főváros közös munkája során mindössze 4 nap alatt 10 000, hatóságilag igazolt példát hozott arra, hogy az előírt sebesség túllépése önmagában nem okoz balesetet (https://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/kozlekedesrendeszet/negy-nap-alatt-10-ezer-gyorshajto).

Ennek ismeretében kérem legalább a cikkben említett szakaszokon a sebességkorlátozások felülvizsgálását és enyhítését. Ezzel párhuzamosan a balesetmegelőzésért felelős szervek az igazán jelentős okokra fókuszálhatnak, azaz olyan forgalomkorlátozó- és lassító elemekre, amelyek indokolatlan manőverezésre kényszerítik a haladó forgalmat, ezzel növelve a baleset bekövetkezésének esélyét: túlfokozott sebességkorlátozások, indokolatlan gyalogátkelőhelyek, felelőtlenül és kiszámíthatatlanul közlekedő egyének, fekvőrendőrök, sávelhúzások és egyéb lassító célú akadályok stb.

A Dózsa György úti és Árpád-hídi tragédiákhoz hasonló eseteket nem fogja megakadályozni, ha az 50 km/h helyett 65-tel haladókat büntetik...

(Képernyőfotó forrása a linkelt cikk, készítve 2024.11.05-én.)

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér M

Hozzászólások

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Draskóczi Ádám bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére