Válaszra vár

Lekopott kampánymatricák

FRISSÍTÉS: 2024.11.15.

BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. és a Budapest Közút Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a bejelentésben szereplő M3-as metró aluljárójában található kopott matricák beszedésében nem illetékesek.”

-----

Tisztelt BKK!
Az M3-as metró északi szakaszára néhány éve nagy lelkesedéssel telepített ivókutakat népszerűsítő padlómatricák szinte kivétel nélkül olvashatatlan állapotba kerültek. Rendkívül csúnya látvány, ráadásul botlásveszélyt is okozhatnak.
Kérem, hogy az összes állomásról szedjék fel a matricákat és maradványaikat!
Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest IV. kerület, Újpest, Bocskai utca

Hozzászólások

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Brand NZrt.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Az M3-as metró északi szakaszára néhány éve nagy lelkesedéssel telepített ivókutakat népszerűsítő padlómatricák szinte kivétel nélkül olvashatatlan állapotba kerültek. Rendkívül csúnya látvány, ráadásul botlásveszélyt is okozhatnak. Kérem, hogy az összes állomásról szedjék fel a matricákat és maradvá...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Brand NZrt."-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0047512/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00156139

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. és a Budapest Közút Zrt....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére