Megoldott

Graffitis buszmegálló megkopott paddal

FRISSÍTÉS: 2025.06.01.

Bejelentő válasza:
„Sajnos nem változott semmi!”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.01.11.

Bejelentő válasza:
„A problémát még nem oldották meg!”

-----

Egy nagyon graffitis buszmegálló nagyon megkopott paddal! Megkérném az illetékest hogy gondoskodjon az újrafestèsèről! Előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, MÁV-telep

Hozzászólások

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Tordai Richárd hozzászólt a bejelentéshez.

    Az utasvárót ujrafestették! Köszönöm
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "Egy nagyon graffitis buszmegálló nagyon megkopott paddal"-ról "Graffitis buszmegálló megkopott paddal"-ra.

  • Fazekas Samu elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fazekas Samu megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.01.11. Bejelentő válasza: „A problémát még nem oldották meg!” ----- Egy nagyon graffitis buszmegálló nagyon megkopott paddal! Megkérném az illetékest hogy gondoskodjon az újrafestèsèről! Előre is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.06.01. Bejelentő válasza: „Sajnos nem változott semmi!” ----...

  • Tordai Richárd hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos nem változott semmi!
  • Tordai Richárd visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0039462/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00153324

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr. Bede Péter József elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dr. Bede Péter József megváltoztatta a bejelentés leírását "Egy nagyon graffitis buszmegálló nagyon megkopott paddal! Megkérném az illetékest hogy gondoskodjon az újrafestèsèről! Előre is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.01.11. Bejelentő válasza: „A problémát még nem oldották meg!” ----- Egy nagyon graffitis buszmegálló nagyon megkopott paddal! Megkérném az i...

  • Tordai Richárd hozzászólt a bejelentéshez.

    Üdv a problémát még nem oldották meg!
  • Tordai Richárd visszajelzésére vár.

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0039462/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00153324

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tordai Richárd bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffitis üléshátlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zách utca (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére