Megoldott

Rozsdás, kopott ülőke

FRISSÍTÉS: 2025.01.14.

Bejelentő válasza:
„Most néztem, nem is figyeltem hogy tévesen jeleztek vissza. A másik irányú megállóba cserélték csak az ülőkét. Itt még ugyanúgy rozsdás.
Itt cserélték: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/152816/rozsdas-ulokeŰ
Friss kép:”

-----

Tisztelt JCDecaux!
A Boldog Teréz anya téri buszmegálló (Széll Kálmán tér irányú) utasváró ülőkéje rozsdás és kopott.
Kérem lehetőségük szerint javítani!
Köszönjük!

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Boldog Teréz anya tér

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Illetékes válasza alapján
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük a bejelentését!
    Munkatársaink kijavították az Önök által jelzett hibát.

    Tisztelettel:

    Pálmai Viktor
    Raktári adatkezelő| Warehouse data manager
    JCDecaux - Műszak | Techn
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt JCDecaux! A Boldog Teréz anya téri buszmegálló (Széll Kálmán tér irányú) utasváró ülőkéje rozsdás és kopott. Kérem lehetőségük szerint javítani! Köszönjük!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.01.14. Bejelentő válasza: „Most néztem, nem is figyeltem hogy tévesen jeleztek vissza. A másik irányú megállóba cserélték ...

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Most néztem, nem is figyeltem hogy tévesen jeleztek vissza. A másik irányú megállóba cserélték csak az ülőkét. Itt még ugyanúgy rozsdás.
    Itt cserélték: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/152816...
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük a bejelentését!
    Munkatársaink kijavították az Önök által jelzett hibát.

    Tisztelettel:

    Pálmai Viktor
    Raktári adatkezelő| Warehouse data manager
    JCDecaux - Műszak | Techn
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére