Megoldatlan

Kopott pad

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.08.12.

JCDecaux Hungary válasza:
„Köszönjük bejelentését, de az említett váró nem a JCDecaux Hungary tulajdonában, illetve gondozásában áll.”

-----

Erősen kopott pad a Zólyomi úti buszmegállóban.
Kérem cseréjét!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Zólyomi út

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Publimont

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Publimont"-ra.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Erősen kopott pad a Zólyomi úti buszmegállóban. Kérem cseréjét!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.12. JCDecaux Hungary válasza: „Köszönjük bejelentését, de az említett váró nem a JCDecaux Hungary tulajdonában, illetve gondozásában áll.” ----- Erősen kopott pad a Zólyomi úti buszmegállóban. Kérem cseréjét!"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "JCDecaux"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Köszönjük bejelentését, de az említett váró nem a JCDecaux Hungary tulajdonában, illetve gondozásában áll.

    Tisztelettel:

    Pálmai Viktor
    Raktári adatkezelő| Warehouse data manager
    J
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Fazekas Samu elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére