182 - 184 buszok viszonylat visszafejlődése
Tisztelt Illetékes!
Minek köszönhető az, hogy a 182-184 viszonylaton korábban megoldódott az a probléma, hogy elavult, zajos és környezetszennyező buszok voltak, az ember több házzal a Derkovits utcától beljebb is érezte, ahogy ezek rázzák az ajtót… Tehát egyszer csak mindenki örömére, minden bizonnyal azért egységesen, mert Arriva üzemeltetésbe került, korszerű, csendesebb, kényelmesebb flotta állt itt üzembe. Ez kicsit akkor változott, amikor az M3 metró felújítás miatt megjelent a 182A busz is. Erre a viszonylatra igen hamar bejöttek millió kilométert futó kohószökevények. Azóta rendszeresen észlelhető, hogy teljesen vegyes a járműpark, többször járnak az említett kohószökevények is, amelyek majdhogy nem visszahozzák a fent említett ajtórázó élményt.
Értem, hogy megfelelnek az alacsonypadlós elvárásnak, de az összes többinek nem. Miért kellett elvenni ezekről a viszonylatokról a már megszokott korszerű MAN buszok egy részét? A Derkovits utcai szakaszon olyan keskeny az úttest és a járdák is, hogy e Derkovits utcai ház utcafrontos ablakán jól kinyúlva simán meg lehetne fogni pl. egy busz visszapillantó tükrét.
Nyilván nem a fenti hasonlat számít főképpen, hanem az, hogy a visszatérő régebbi környezetet kevésbé kímélő és nagyságrendileg zajosabb buszok a már előremutató fejlődést egyszerűen visszatérítik a múltba, miért?
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
Hozzászólások
Értem és köszönöm a választ!
Azonban meg kell jegyeznem, hogy NEM a kérdésre válaszoltak. A kérdés az volt, hogy az évekkel ezelőtt ARRIVA üzemeltetésbe került viszonylatokon (182, 184...
Ügyszám: 0038/0036332/2024
JAROKELO-BUDAPEST-00152400
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. állásfoglalása szerint...