Megoldott

Hiányzó tábla

FRISSÍTÉS: 2025.03.23.

Budapest Közút Zrt. válasza:
„A Budapest Közút Zrt. tömbösített válasza alapján:
„BKK az illetékes.””

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.08.

BKK válasza:
„Az üzemeltetés a Budapest Közút Zrt. illetékessége, aki arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a Göncz Árpád városközpontban az aluljáró kijáratnál hiányzó jelzőtábla pótlását elvégzik”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.09.03.

Budapest Közút válasza:
„A XIII. ker. Göncz Árpád városközpontban a hiányzó utastájékoztató tábla nem tartozik Társaságunk üzemeltetésébe, ezért pótlására felkértük a BKK Zrt. munkatársait.”

-----

Tisztelt Budapest Közút!

A Göncz Árpád városközpont aluljáró E kijáratához vezető rámpánál eltűnt a tájékoztató tábla. Kérem, szíveskedjenek pótolni!

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Göncz Árpád városközpont

Hozzászólások

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Bejelentőnk!
    A megoldásra adott határidő lejárt. Az illetékes utolsó válasza vagy visszajelzése alapján a bejelentés várhatóan meg fog oldódni, vagy már meg is oldódott.
    Visszajelzés híján beje
    ...
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0042066/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00152283

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a Budapest Közút Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0027341/2025

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00152283

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a Budapest Közút Zrt. állásfogla
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.23. Budapest Közút Zrt. válasza: „A Budapest Közút Zrt. tömbösített válasza alapján: ” ----- FRISSÍTÉS: 2024.11.08. BKK válasza: „Az üzemeltetés a Budapest Közút Zrt. illetékessége, aki arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a Göncz Árpád városközpontban az aluljáró kijáratnál hi...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.11.08. BKK válasza: „Az üzemeltetés a Budapest Közút Zrt. illetékessége, aki arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a Göncz Árpád városközpontban az aluljáró kijáratnál hiányzó jelzőtábla pótlását elvégzik” ----- FRISSÍTÉS: 2024.09.03. Budapest Közút válasza: „A XIII. ker. Göncz ...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát ez szuper, mert a BKK szerint pedig: "Az üzemeltetés a Budapest Közút Zrt. illetékessége, aki arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a Göncz Árpád városközpontban az aluljáró kijáratnál hiányzó je...
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Budapest Közút válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    A Budapest Közút Zrt. tömbösített válasza alapján:
    „BKK az illetékes.”
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.09.03. Budapest Közút válasza: „A XIII. ker. Göncz Árpád városközpontban a hiányzó utastájékoztató tábla nem tartozik Társaságunk üzemeltetésébe, ezért pótlására felkértük a BKK Zrt. munkatársait.” ----- Tisztelt Budapest Közút! A Göncz Árpád városközpont aluljáró E ki...

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0042066/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00152283

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy Társaságunk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Budapest Közút! A Göncz Árpád városközpont aluljáró E kijáratához vezető rámpánál eltűnt a tájékoztató tábla. Kérem, szíveskedjenek pótolni! Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fónai Kende"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.09.03. Budapest Közút válasza: „A XIII. ker. Göncz Árpád városközpontban a hiányzó ut...

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Járda"-ról "Közösségi közlekedés"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIII. ker. Göncz Árpád városközpontban a hiányzó utastájékoztató tábla nem tartozik Társaságunk üzemeltetésébe, ezért pótlására felkértük a BKK Zrt. munkatársait.
    A megvalósulás
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Nem működő lift

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    M3 metró világítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére