Válaszra vár

Jegy kezelők nem működnek

Tisztelt BKK!!!
Utazási irodánk beutaztatással foglalkozik és a Dunán közlekedő hajók magyarországi programszervezésére szakosodott. Vendégeink 90 %-ban német nyelvterületről érkeznek.
10 éve kezdtük el vendégeink részére a közösségi közlekedést igénybe véve belvárosi programok szervezését. Az elmúlt két hétben külföldi vendégeinket több alkalommal arrogáns ellenőrök próbálták kioktatni, aminek csúcspontja július 12-e délelőtt volt. A gyalogos/közösségi közlekedést is használó kirándulásainkhoz a közlekedéshez szükséges buszjegyeket az idegenvezetőnk a csoporttal együtt érvényesíti. Pénteken a kollégánk – magyar idegenvezető hölgy - a jegyek érvényesítésekor egy korábbi állítólag már nem érvényes jegyet is érvényesített és az ellenőrök nagyon durván rendőrrel fenyegetve a vendégek előtt minősíthetetlen módon beszéltek ( a hölgy közel hetven éves ) vele és bár volt nála további jegy elnézést kérve vette elő a többi jegyet megbüntették, mint valami csaló gazembert. A stílustól a csoport nem jutott szóhoz, de nem ez volt az egyetlen ezen a délelőttön, egy másik vendégünknek nem hitték el, hogy 65 év feletti, őt is rendőrrel fenyegették, aki visszakérdezve hol a rendőr elment a helyszínről.
Ma, július 17-én újra problémája volt egy csoportunknak a 2-es villamoson, mivel nem működtek a jegykezelő gépek és szintén arrogáns stílusban beszélt az ellenőr ill 3 német vendégünket meg is büntette! Nagyon kellemetlen volt a csoportunknak!
Az idegenvezetőnek stressz a jegyek érvényesítése, mert a 2es villamoson rendszeresen rosszak a jegykezelő automaták, ezen a napon 5 db-ból 1 volt jó????!!!!! Ezt nem vizsgálják vagy mérlegelik, csak a büntetésre, arrogáns módra vannak kioktatva. Szégyen és gyalázat. Sehol nincs kiírva mit csináljon az utas, ha a jármű /BKK hibájából nem tudja érvényesíteni a jegyét, amennyiben azonban érvénytelen jeggyel utazik bűnözőként kezelik.
Cégünk csak ebben az évben több millió forint értékben használt el buszjegyeket a vendégeink részére.
Nagyon rossz fényt vet Magyarországra ez a fajta hozzáállás, ahogyan a külföldiekkel viselkednek az ellenőrök!!! Szégyen és gyalázat!
Üdvözlettel: Szuromi Krisztina

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Clark Ádám tér

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szuromi Krisztina bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    H5-ös HÉV tisztasági problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Elromlott kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bosnyák tér (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    QR kód

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bóbita utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére