Megoldatlan

2 éve elavult információ

Többszöri bejelentésem ellenére lassan 2 éve félrevezető információk jelennek meg az összes nagyképernyős mol bubi állomáson. 2 fő problémát szeretném, ha most kijavítanának, és nem egy folyamatban levő, egyszer majd talán elkövetkező frissítésre hivatkoznának, mint eddig. 1. a képen látható bérletárak nem az aktuális, hanem a 2014 szeptemberi állapotot mutatják. azóta nincs start bérlet, van viszont számos más. nem hiszem el, hogy nem lehet ezt aktualizálni, hiszen nem márványba van vésve, csak elektronikus felületen jelenik meg. 2. ennél sokkal súlyosabb probléma, hogy nagyon nyakatekerten van leírva a díjak mértéke. Azok a felhasználók, akik a terminálon találkoznak először a leírással, azt hiszik, hogy 24 órára 500 Ft a bérlés díja. Az információknál pedig nem az van leírva, hogy a rendszer használata kerül ennyibe, ezen kívül van használati díj is, ami minden bérlés első harminc percére ingyenes, utána 500-1000-1500 Ft/30 perc, hanem egy áttekinthetetlen példa a 25000 Ft mínusz jegyár mínusz bérlési díjak feltüntetésével. Ehelyett a bonyolult leírás helyett kérek egy egyszerű, átfutva is könnyen érthető, pár szavas magyarázatot a díjakról. köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, V. kerület

Hozzászólások

  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát, azért ez továbbra is egy "dolgozunk rajta" típusú válasz, konkrét megvalósítási dátum nélkül. Szerintem legyen megoldatlan.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034525/2016
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (14995)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Le Marietta hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia! Az utolsó újraküldés óta még nem telt el 30 nap, így azt mindenképpen meg kellene várni.
  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Kérhetnék egy újraküldést?
  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Mi történhetett? A BKK eddig mindig válaszolt a 30. napon....
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Élhetőbb Városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Szintén---
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bibor Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére