Megoldásra vár

Megáll a víz a villamosmegállóban

FRISSÍTÉS: 2024.09.17.

Bejelentő visszajelzése:
„Köszönöm a BKK válaszát!
Tudatosan tartják a vizet a megálló aszfaltján? Kellemetlen helyzetet az utasok számára jelent, amely a képen is jól látható. Nem fér el az utas a villamos indulása előtt, mert jókora pocsolya foglalja lel a megálló jelentős részét. Balesetveszélyes, mert a pocsolya kikerülését a jármű felé fogja megtenni az utas, amely közben elindulhat. A megálló „tudatos“ kialakítása tehát csak az utasok számára, és nagyon nem megfelelő! A képen továbbá jól látható, hogy a leírt elmélete a megálló többi részén helytálló, tehát valamifajta megoldást tudna tenni és erre kérem!
Számolja fel a tavat a megállóban!
Jól értem továbbá, hogy a peron átépítése az erre rászorulók számára (alacsonypadlós villamosok) nem is terv, a jövőben sem történik meg?
Várom szíves válaszait!”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.09.17.

Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a bejelentésben szereplő peron lejtése vízelvezetés szempontjából tudatosan kialakított. Az esőzések után felgyülemlett vízmennyiség zöldsávba történő vezetésével megakadályozható, hogy ez a mennyiségű csapadék az úttestre és a vágányzónára folyjon. A mellékelt fotón jól látható, hogy röviddel az esőzések után is a vízelvezetési funkció megfelelő, hisz a sínek helyett a zöldsáv irányába folyik el a felgyülemlett víz és a peron nagyobb része használható. A peron átépítésével a csapadék felgyülemlése nem oldódna meg, csak a vágányzóna irányába folyna el, amely kellemetlen helyzetet teremtene.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.07.18.

Budapest Közút Zrt. válasza:
„A tárgyi meghibásodás a villamosmegálló-peron területén található, amely nem tartozik a Társaságunk által üzemeltetett hálózathoz. A terület illetékes kezelője nyilvántartásunk szerint a BKV Zrt.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.06.20.

Bejelentő visszajelzése:
„Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ!
Válaszát köszönöm! Kaptam már erre a problémára olyan választ is, hogy elsöprik… Ez egy fokkal jobb, ám tájékoztatom, hogy a képen is látható probléma sok-sok éve jelen van és NEM természetes jelenség, hanem az útburkolat hibája!
Az „eltarthat egy darabig“ mondatrész külön vicc, a kép ennek kapcsán szintén magáért beszél! Itt nem autók, hanem gyalogosok próbálnának tovább jutni.
Továbbá, „…az azonnali beavatkozást igénylő hibák megszüntetése érdekében minden esetben megteszik a szükséges intézkedést.” irreleváns információ, nyilván nem kíván azonnali intézkedést, de minthogy ez egy villamosmegálló, egyszer el kellene végezni a megfelelő munkálatokat.
Tartósan áll meg a víz a villamosmegállóban, ezért az útburkolat javítását kérem!”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.06.20.

Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a megálló vízelvezetése úgy van megoldva, hogy a burkolat lejtése a vizet a határos zöldterületre vezeti, ahol a talaj idővel elnyeli. Ez nagyobb esőzések esetén eltarthat egy darabig, ilyenkor valóban maradnak kis ideig tócsák, ez a fentiekből adódóan természetes jelenség.

A Budapest Közút Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltató Útellenőri szolgálata rendszeresen ellenőrzi az üzemeltetésükben lévő úthálózatot, beleértve a bejelentésben szereplő útszakaszt is és az azonnali beavatkozást igénylő hibák megszüntetése érdekében minden esetben megteszik a szükséges intézkedést.”

-----

Javítását kérem.
Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest XXII. kerület, Budafok-Tétény, Leányka utcai lakótelep

Hozzászólások

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022601/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00146269

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, szeretnénk tájékoztatni, hogy szomorúan értesültünk róla, hogy a Budapest, X
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.07.18. Budapest Közút Zrt. válasza: „A tárgyi meghibásodás a villamosmegálló-peron területén található, amely nem tartozik a Társaságunk által üzemeltetett hálózathoz. A terület illetékes kezelője nyilvántartásunk szerint a BKV Zrt.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.06.20. Bejelentő visszajelzése: „...

  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a BKK válaszát!
    Tudatosan tartják a vizet a megálló aszfaltján? Kellemetlen helyzetet az utasok számára jelent, amely a képen is jól látható. Nem fér el az utas a villamos indulása előtt, me
    ...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022601/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00146269

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a beje
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Tóth Roland hozzászólt a bejelentéshez.

    Ennek a megállónak mér rég át kellett
    volna épülnie....

    - hogy egyszer a jövőben alkalmas legyen az alacsonypadlós villamsook megfelelő fogadására.
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.06.20. Bejelentő visszajelzése: „Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ! Válaszát köszönöm! Kaptam már erre a problémára olyan választ is, hogy elsöprik… Ez egy fokkal jobb, ám tájékoztatom, hogy a képen is látható probléma sok-sok éve jelen van és NEM természetes jelenség, hanem az útburkolat...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    [Leírás: Budapest közút]
    Útfenntartási Főosztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ!
    Válaszát köszönöm! Kaptam már erre a problémára olyan választ is, hogy elsöprik… Ez egy fokkal jobb, ám tájékoztatom, hogy a képen is látható probléma sok-sok
    ...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022601/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00146269

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sleepy Claus bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hibás aszfalt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sleepy Claus
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Leányka utcai lakótelep (XXII. kerület, Budafok-Tétény)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Arasznyi mély árok a zebrán a sín mellett

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    1111-Kosztolányi Dezső tér (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére